CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday 5 December 2011

Isnin , 5 Disember 2011 , jam 0135

Petang Ahad , 4 Dis 2011

Aku menerima panggilan dari awek aku yg berada di rumahnya di kampung . Dia mengatakan bahawa neneknya telah nazak . Aku menenangkan keadaannya . Aku turut terkedu dgn berita ini . Namun , aku hanya mampu berdoa supaya Allah swt memanjangkan usia beliau .

Isnin , 5 Dis 2011 , jam 0135

Sekali lagi aku menerima panggilan dari awek aku bahawa neneknya telah meninggal dunia . Innalillah wainnalillah hirojium . Aku tergamam dgn berita yg disampaikan , namun aku hanya mampu berdoa supaya roh nenek awek aku aman dan tenteram . Amin .

Isnin , 5 Dis 2011 , jam 1439

Aku menghantar mesej kpd awek aku menanyakan tentang nenekya . Nenek telah dikebumikan dgn selamat . Awek aku bersedih di atas pemergian neneknya namun dgn pujukan aku , dia kembali bertenang dan menerima hakikat bahawa yg pergi tetap pergi , yg masih hidup perlu teruskan kehidupan .

mood :: Al- Fatihah kepada arwah nenek awek aku yg telah kembali ke Rahmatullah semoga rohnya aman dan tenteram di sana . Amin ~

0 komen: