CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday 13 December 2011

Berat nanang dohs ~

Eman berat dah keechup manez nie . 
Masuk hari nie , aku dah 2 hari tak tidur . 
Study dari petang sampai subuh . Sembahyang subuh , pastu 
pegi exam . Kepala ni dah rase cam pelik je .
Jalan pun terhuyung hayang je . 
Bahaya betul aku nie . 
Aku yang boleh tahan tak tidur ni maybe sebab semalam 
mase kat kedai aku order air Nescafe Bing ( ais ) . Cerah mata tahap gaban dah .
Pagi tadi tengok jam " lah , dah pagi ke ? "
hu3 ~ room mate aku cuak je tengok aku . 
aku rasa malam ni kompem aku tak tidur agi . Aishh !! sah dah gila aku ni . 
aku kene tidur gak petang ni baru badan rasa 
bertenaga balik . pastu pekena Nescafe bing lagi . ha3 ~

Berat nanang doh boh ~ ngejas sikit boh ~


0 komen: