CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, 24 January 2012

dalam mencari sinar kehidupan ~

Umur aku sudah mengjangkau 21 tahun masuk februari ni . 
semakin hari semakin banyak perkara yang aku lalui sebagai 
student dan dalam masa yang sama sebagai 
seorang boyfriend .
azam aku lepas ni aku nak jadi lebih baik dari yang sebelum ni .
 
sayang , saya berjanji lepas ni saya tidak akan lagi 
mengulangi kesilapan saya yang dulu .
walaupun saya ni agak kebudak - budakan , tapi saya
minta kat sayang , kalau pasni saya buat silap lagi 
tegurlah saya ok ?
kadang - kadang saya tidak nampak salah dan silap saya 
tapi saya yakin kalau saya cuba dan terus mencuba 
Insyaallah saya akan menjadi yang terbaik untuk awak .
selama kita couple , awak lah yang slalu tolong saya . 
nasihatkan saya dan buat macam - macam untuk saya .
THANK YOU SAYANG !!
saya sayang awak dari dunia sampai akhirat sayang . 
I LOVE U SO MUCH !!

kepada kawan - kawan aku yang terbaca atau pun memang tengah baca 
luahan hati aku ni , aku nak mintak maaf sangat - sangat kat korang 
kalau aku ada terkasar bahasa atau aku ada terkasar dengan korang , harap 
korang maafkan aku yep !!
I'M SORRY GUYS !!
selama ni pun korang yang banyak bantu aku . aku berterima kasih sangat - sangat . 
 
kepada ma yang kini tengah lepak kat kampung ,
emi minta maaf sangat - sangat sebab tak dapat balik kampung di 
tahun baru cina ni .
ase tak best je sebab dah janji kat ma yang cuti raya cina ni emi nak balik .
tapi last - last kene bertugas arrange budak - budak junior pulak . 
BAPAK SAKIT HATI !! 
rasa macam nak nangis pun ada . 
MOM , I'M REALLY REALLY SORRY !!

aku dah berjanji kepada diri aku sendiri yang aku akan berubah sepenuhnya . tapi 
tak boleh lah dalam masa yang singkat . aku perlukan masa yang panjang untuk ubah perangai 
dan sikap aku yang melampau nakal . 
bukan tahap nakal dah ni , nakal tahap dewa dah ni .
apa - apa pun , 
aku nak minta maaf kepada semua orang yang mengenali aku dan jugak kepada 
yang tidak mengenali aku ,
aku nak minta maaf sangat - sangat kat korang .
sebelum ni aku ni jenis yang suka bawa masalah kat mana aku pergi .
I'M THE TROUBLESOME !!

tapi , lepas ni aku tidak akan lagi menyusahkan siapa - siapa . 
aku akan berusaha sendiri untuk mencapai apa yang aku inginkan .
aku tidak akan mengeksploitasi orang lain lagi . 
aku ingin merasa erti kesusahan untuk berjaya . 

KEECHUP MANEZ ~

0 komen: