CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, 21 January 2012

demo sedak !!

saye tahu awok sibuk nop arrange budok2 junior tahung nie . 
tapi dop kan lah awok tak dok mase lasung nok lepak dengang saye . 
time awok duk saje duk rilek , saye gi kat awok , 
awok lari  duk sibuk lepak dengang org laing . 
duk dengang saye dop sapa 5 minit panaz punggung . 
gi lari duk dengang org laing truz . saye macang org bodo duk sorang situ . 
awok gi lepok dengang budok2 laing bukang atah urusang peting . 
duk gura sende . saye tengok awok macang happy je , saye balik je lah . 
malaz saye nok care bende2 gining , balik maing
facebook lagi baik !!
kadang , saye trase gop dengang stail awok
bile saye tak dok ngang awok , awok mesej
" biey , rindu larh . syg bosan "
tapi bile saye nop lepok ngang awok , 
awok bukang duk ngang saye sangak ,
saye bukang nok maroh bende . 
bile saye dop gi kat awok , awok mesej saye suruh mari kat awok
tapi , bile saye gi kat awok , awok buat gining pulok. 
macang ane saye dop maroh . sape2 pung maroh . 
ye dop ?
saye doh fedup doh nok royak kat awok .
tiap kali saye royak kat awok , awok maroh kat saye balik . 
ngajuk dengang saye pulok . 
adoi ~~
sebenornye saye deki tengok kapel laing duk same , 
tengok show same2 . 
duk gurau same2 
amik gambo la hape la same2 . tapi kite ?
awok kejap2 g lari laing , kejap2 gi lari laing . 
bosang gok saye nok melayang awok sokmo gining . 

apa2 pun , sape2 yg bace luahan isi hati aku nie . harap korang lebih menyayangi pasangan korang dan bertolak ansur serta tahu apa yg pasangan korang nak dan tahu mcm mana nak puaskan hati si dia . 
OUT ~~

0 komen: