CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, 7 January 2012

untunglah ~

tadi mase lepak lepak dalam bilik, ada sorang minah nie kol room mate aku ajak jumpa 
kat Batu Pahat tengah hari nie . 
apalagi , meloncat larh kawan aku tu awek ajak jumpa .
huhuhuhu ~
best siot tiba tiba ada awek ajak jumpa .
sape tak nak gitu kan ? 
seronok je aku tengok dia . 
balik dari ladang terus mandi , siap tanya aku lagi 
nak pakai baju apa . 
smart gila kuar jumpa awek !! 
untunglah ko kawan , aku tumpang gembira . 
tapi awek tu kenal ko dari mana ek ?! 
tak tau pulak member aku nie spesies hotstuff . lalalala ~
Zul , ko jangan terasa pulak . 
hehehehehehe ~ 
anyway , 
ko memang gempak bro !!
awek yang ajak jumpa ko tu , memang terbaik dari ladang .
aku respek ko dapat awek tiptop sehingga menjilat jari . ( NINI cokelat celop ) .
Wa Respek Lu Bro ~

0 komen: