CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, 1 January 2012

Selamat Tahun Baru Kepada Semua ~





Aku harap tahun nie aku dapat buat yang terbaik tuk projek sem nie . 
Dan aku nak semua orang buang sikap 
ego dan panas baran korang 
Aku dah penat nak dengar orang tua gadoh2 agi dan aku da tak nak 
dengar ade orang bersikap pilih kasih .
Serius ~ aku dah penat dengan semua nie .

Semua orang selfish .
Tapi aku harap tahun baru nie korang jadi yang terbaik dan tak mow lagi ada sikap 
dengki mendengki nie . 

Apa2 pun aku nak semua org yang dah jadi mcm abang2 aku sendiri ni , 
dapat bagi contoh yang baik kepada adik2 mcm aku nie . 
Jangan lah nanti orang cakap " tua saje , otok duk lutut " 

gane2 pun aku wish kat korang
tahun nie adalah tahun baru , dan semangat pun mesti baru ye tak ? , so pepe pun ,

HAPPY NEW YEARS TO ALL . 
MAY ALLAH BLESS U ALL . Insyaallah ~

0 komen: