CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, 26 January 2012

Konspirasi inspirasi

kenapa korang selalu nak menang ?! 
belajar mengalah der ~
kenapa korang selalu nak tunjuk yang korang 
tu BESAR sangat ?!
Tuhan lagi besar bro ~
korang memang tak ada otak eh ?!

korang nak BAJET GUD - GUD pun tengok tempat lah der ~
tak kan lah kat sini pun korang nak berlagak hebat kot . 
ramai lagi umat manusia kat luar sana lagi terer dari korang la !!
kami tahu lah korang tu istimewa , tapi tak payah lah nak tunjuk kat 
kami yang korang adalah HOTSTUFF !!

MENYAMPAH SIAL !!

kalau korang rasa diri bagus sangat , 
kenapa korang tak buat sendiri semua tu ?
asal nak mintak tolong dari orang lain pulak ?
korang kan dah terer .

korang buat TAIK ! kami yang merasa !
kalau dah benci kat kami pun , 
korang jangan lah nak berlagak baik depan kami .
tu namanya 

HIPOKRIT !!

kami buat kerja kami je . 
kenapa korang nak sakit hati lebih pulak ?!
korang kan HOT !!
tak payah nak takut lah dengan kami .
kami ni cuma bahan gelak korang je .
tapi , kami tak kisah .
dunia ni ada hukum kharma . 

hahaha , siapa makan cili dia rasa pedas . 
tapi korang jenis HIPOKRIT .
tak rasa apa pun kan ?!
yang penting bagi korang , 

semua mata memandang ke arah aku , aku lah raja , aku lah yang maha agung , tiada siapa yang dapat tandingi aku  !! ~

korang , kami dah F*** 
PEGI MAMPOS ARR SEMUA !!

0 komen: