CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday 20 February 2012

Birthday Celebration ~


birthday boy .

jam 2330 , 18 Feb 2012

Terharu !! Sedih !! Gembira !!

tiada ayat yang mampu aku ungkapkan . hanya muka blur yang menyelubungi aku ketika
hari jadi aku di sambut oleh Girlfriend aku .

Surprise !!

masa aku tengah khusuk melayan assignment aku di dewan makan .
tiba - tiba sue , member aku memanggil aku
dengan suara yang serius .
seperti ada masalah .

aku ni jenis blur sikit , follow lah si mek sue , di iringi oleh awek aku .
sampai kat tepi dewan makan tu ,
aku nampak efa , member aku sedang memegang
kek aiskrim coklat .

tergamam aku , budak - budak nie nak sambut hari jadi aku .
aku terduduk tak tahu nak cakap apa .
awek aku datang kat aku sambil memegang kek
san suruh aku memhembus lilin .

waktu tu , aku tak terkata - kata .
dan time tu jugak lah , budak - budak lain sampai .
rupanya diorang dah planning awal - awal dah .

selesai je upacara makan kek ,
upacara mandi tepung pulak .
mula - mula muka aku penuh dengan kek ,
pastu penuh dengan tepung .
budak - budak nie main baling tepung sampai
putih habis badan aku
sampai ke dalam baju aku diorang
pedajal aku .
mandi 2 kali aku malam tu .

hahahahaha ~

by the way , mase tu , aku tak dapat nak cakap apa - apa .
hanya perkataan 

TERIMA KASIH SEMUA !!

je yang aku mampu ucapkan .
seumur hidup aku , aku tak pernah celebrate birthday .

ni adalah yang pertama yang di rancang oleh Girlfriend aku .
ini semua adalah kenangan manis buat aku pada tahun nie .
aku tak akan lupa saat indah mcm ni sampai bila - bila .



SAYANG !!
BIEY DAH TAHU MCM MANE PERASAAN BILA KITA JADI
BIRTHDAY BOY .

I LOVE YOU SO MUCH DEAR ~
THANKS FOR EVERYTHING .


:: kenangan di IVM yang tak akan pernah aku lupakan .

0 komen: